LABOCA, турецький модний бренд жіночого та чоловічого взуття, сумок і аксесуарів, та ART MART, український бренд матеріалів для художників та товарів для хобі, відкриють свої перші магазини у Львові в торговому центрі Forum Lviv. Торговий центр займає територію площею 69 000 м2, на якій розташовані рітейлери, ресторани, розваги, кіно, підземний паркінг. На сьогоднішній день Forum Lviv майже повністю зданий в оренду.

Forum Lviv знаходиться в самому центрі міста Львова, всього в декількох хвилинах ходьби від Національного Оперного Театру та Балету i неподалік Головної Площі Львова, Площі Ринок. Компанія Мульті, разом з львів’янами, святкувала урочисте відкриття Forum Lviv в вересні 2015 р.

Магазин LABOCA, площею 160 м2, буде розташований в зоні Малого атріуму на першому поверсі торгового центру Forum Lviv, а магазин ART MART, площею 240 м2, знаходитиметься у Сервісній галереї торгового центру.

“Торговий центр Forum Lviv продовжує залучати нові бренди до Львова. В цілому, більше 30-ти нових брендів відкрили свої перші магазини у Львові в Forum Lviv. Ми раді вітати бренди LABOCA і ART МАRТ, які внесли різноманіття до нашого портфеля брендів, що ми пропонуємо нашим покупцям Forum Lviv “, – коментує Марина Нестеренко, директор ТЦ Форум Львів.

Найближчим часом компанія Мульті оголосить відкриття нових магазинів в ТЦ Forum Lviv .

Інновації Forum Lviv
Forum Lviv впроваджує нові додаткові послуги для своїх відвідувачів, що допоможуть торговому центру бути не лише топ-fashion напрямком у Львові, але й забезпечать львів’янам дійсно новий унікальний досвід здійснення покупок. Нові додаткові послуги включають першу в своєму роді в Україні подарункову картку торгового центру, інформаційне табло руху громадського транспорту, та використання нових інструментів в рамках заходів. Всі засоби допомагають посилити позицію Forum Lviv, як дійсно нове місце для зустрічі в історичному місті Львові. Результатом цього є позитивні відгуки, як від рітейлерів так і від покупців, що відображається в вражаючих показниках відвідуваності торгового центру та високих оборотах рітейлерів.